tisdag 23 mars 2010

Planeringssidor

Idag, som är en ledig dag, hade jag planerat att sitta med lite te och bullar och göra om de planeringssidor för varje rum i huset som jag har i en anteckningsbok. Men så kom jag att tänka på att det kunde vara mer praktiskt att helt enkelt skriva in dem i bloggen, där jag enkelt kan ändra och komplettera dem efterhand som nya idéer dyker upp.

Jag kanske lägger allt för mycket av min tid att planera obetydliga detaljeer i huset, men för mig är det verkligen ett sätt att få inflytten att komma närmare, speciellt i stunder då det står lite still på bygget. Nu är dock ingen sådan stund, nu görs det stora framsteg varje dag!

Matsalen har nästan blivit mitt favoitrum, åtminstone så hä i planeringsstadiet, så jag kommer att börja med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar