fredag 25 juni 2010

Vår bröllopsresa till Paris

Det slog mig att jag inte har visat några bilder från vår bröllopsresa till Paris, och inte berättat så mycket heller, trots att det nu är två månader sedan vi gifte oss. Som jag nämnt tidigare så åkte vi ju på kvällen samma dag som vi gifte oss, så vi kom fram ganska sent till vårt hotell som låg nära Eiffeltornet. Vi hade några underbara soliga och varma dagar i vår favorithuvudstad. Vi hade ju varit där två gånger innan, till exempel så förlovade vi oss ju där i februari 2008, men det här var nog vår trevligaste resa dit.



Montmartre






Underbar mat på vänstra stranden. Det är absolut en restaurang vi kommer att återvända till, för maten var fantastisk, personalen jättetrevlig och priserna var verkligen överkomliga. Om jag bara kunde komma ihåg vad restaurangen hette... Dock ligger den mitt emellan två av de mest berömda av kaféerna på vänstra stranden, och som finns i alla guideböcker om Paris så vi sk nog lyckas hitta tillbaka.




Frukost i parken runt Eiffeltornet.




På shoppingrunda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar