söndag 31 januari 2010

Livstecken

Ja, nu var det visst rysligt länge sedan det blev uppdaterat här, sambon har kämpat på med husbygget medan jag har varit ovanligt mycket på jobbet, och i tillägg till det har vi haft ett bröllop att planera också. Men nu har det mesta i planeringen av det fallit på plats också. Vi ska gifta oss i april. Det blir en kort borgerlig vigsel med någon typ av enkel lunch efteråt, och sedan bär det av till Paris på kvällen. Jag ser fram emot alla spännande inredningssaker jag ska spana på i Paris, och jag ska spara pengar så att jag har råd att köpa något och ta med mig en stor resväska så att jag får plats med så mycket som möjligt!

Festen ska vi ha i vårt hus när det är färdigt, så det är svårt att säga någon mer precis tidpunkt nu, men släktingarna och vännerna får ha tålamod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar