onsdag 5 maj 2010

Tapeter







Igår när jag och min vän Emma var i Sala så var vi in på en färgaffär, där vi råkade få för oss att kika på tapeter, och vilken tur! Det visade sig att Boråstapeter hade kommit med en helt ny katalog med tapeter (Bohème hette den) varav tre styken olika kulörer av toile de jouy-tryck! Precis vad jag har letat efter! Och inte var de så farligt dyra heller, runt 400 kronor rullen, till skillnad från den toile-tapeten för 600 kronor rullen, som hette Rioturbio som vi såg för någon månad sedan. Denna tyckte jag dessutom faktiskt var lite finare och mer dramatisk också.

Så nu lär jag tänka om lite när det gäller hur väggarna ska se ut i huset, och också ändra en del på mina planeringssidor för varje rum.

1 kommentar:

  1. Bohémeserien är fantastiskt fin!! Jag beställde den beiga tapeten idag, och får hem den redan i morgon. Längtar tills den pryder mitt nya sovrum ;)

    Jag lånade din bild, för jag var dum nog att glömma kameran idag. Hoppas att det är OK!! Länkade till din blogg som bildkälla =) Hojta om det inte är OK att jag lånar den så tar jag bort den.

    KRAMAR...

    http://lenalarssons.blogg.se

    SvaraRadera