onsdag 28 oktober 2009

Koppar

Idag hälsade jag på min syster i Sala, och passade också på att gå en liten sväng på stan innan jag for hem - och vilken tur att jag gjorde det, för på ett av loppisborden på torget hittade jag precis vad jag ville ha: Fem stycken blå-vita engelska kaffekoppar med fat till. För ett tag sedan köpte jag ju ett gäng med tallrikar och assietter och en kaffekanna i samma stil, så det här kompletterar väldigt bra. Vi har tänkt att ha de ha det här som vardagsporslin när vi flyttar in i nya huset.
Jag längtar verkligen tills vi flyttar in och kan börja använda dem, då ska jag med stor glädje kasta ut de fula och kantstötta vita tallrikarna med stiliserade grå och svarta blommor från Ö&B som vi har nu...

(Internet verkar vara hopplöst trögt just nu, så jag får ta och lägga till en bild senare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar