måndag 8 mars 2010

Bilder från huset och tomten


Äntligen har jag köpt mig en ny kamera, och det firar vi med en massa bilder! Här är det jag och hundarna som kikar på platsen där vi brukar mata rådjuren och hararna som haft det svårt att själva hitta mat i vinter. Hundarna tyckte att det var väldigt spännande med alla dofter.


Utsikten man har om man står i dörren.




Upp mot vägen och vår närmsta granne.



Så här ser huset ut på utsidan nu för tiden.





Det här är det blivande badrummet på övervåningen.






Och här ska vårt sovrum vara.

2 kommentarer:

  1. Oj, vilket stort hus det ser ut att bli. Det är härligt med stora ytor, utom när man ska städa. :-) Men min erfarenhet är att det ändå är lättare att städa stort eftersom det är mer öppna ytor då. Lycka till med byggandet!

    SvaraRadera
  2. Eva: Tack så mycket! Jag har faktiskt varit proffsstädare, så jag oroar mig faktiskt inte för det. För mig är städning ett slags meditation. Men det kanske är lätt att säga medan man inte har några barn... :) Stort blir det i alla fall! Våra två små hundar kommer inte att tro sina ögon!

    SvaraRadera