onsdag 17 mars 2010

En lyckad dag på stan


Idag åkte jag till Sala med min kompis Emma, och det blev en del saker med hem därifrån. Jag blev så glad över att finna serveringsbordet ovan på antiken vid gruvan, för det skulle passa perfekt i vår matsal och priset, 695 kronor, var verkligen inte illa. Men jag hade inte så mycket kontanter med mig, så därför reserverade jag bara bordet och ska åka och hämta det i helgen. Gillar den fina bakkanten och att det är en hylla under. Dessutom tror jag att färgen passar perfekt till vårt matsalsbord.


Den här fina kannan köpte jag för endast 50 kronor, då det var en liten nagg i den. Lika fin ändå tyckte jag, och den kommer att bli perfekt att ha vaniljsås eller saft i när man sitter och fikar i trädgården en fin sommardag. Eller kanske den kan stå på byrån i hallen med blommor i?



En skylt till badrummet hittade jag i en mysig affär i stan, jag kunde helt enkelt inte motstå den, den är ju perfekt på alla sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar